Chat with us, powered by LiveChat

Bericht van LYNX: Uw beschikbare fondsen zijn onvoldoende voor deze order en uw uitstaande orders.

Rekeninghouders die het bericht ontvangen dat er onvoldoende middelen beschikbaar zijn om de nieuwe positie in te nemen en voor eventuele orders, zullen niet in staat zijn om met succes een order voor het financiële product in kwestie door te geven.

De reden voor deze weigering kan variëren, maar alle mogelijke problemen die zich voordoen, houden verband met het onvermogen van onze geautomatiseerde systemen om voldoende beschikbare fondsen op uw rekening terug te vinden. Hier zijn enkele scenario’s die waarbij deze foutmelding kan voorkomen:

1e Reden : U handelt in een andere valuta op een cash rekening

Hebt u een cashrekening met voldoende fondsen in uw basisvaluta, maar kunt u geen financieel product verhandelen dat in een andere valuta is genoteerd?

Dan is de oplossing om uw basisvaluta eerst om te zetten. Volg hier de beschreven procedure om een conversie uit te voeren op onze verschillende platformen.

De afwikkelingsperiode voor valuta is T+2. Na de conversie zult u direct aandelen kunnen verhandelen.

Voor de andere instrumenten moet u rekening houden met de vereffeningsperiodes; voor futures en opties is de vereffeningsperiode T+1, zodat u zult moeten wachten tot de eerstvolgende werkdag na de omzetting om te kunnen handelen.

Er moet ook rekening mee worden gehouden dat feestdagen over het algemeen de afwikkelingstermijn vertragen.

2e Reden: het hebben van niet uitgevoerde open orders

Als u LYNX Basic gebruikt, kunt u hier uw openstaande orders bekijken:

  • Klik op “Portefeuille”.
  • Klik dan op “Uitstaande orders”.

Als u LYNX Trading gebruikt, gaat u naar het tabblad “Uitstaande” om uw niet-uitgevoerde orders te bekijken: “Open”:

Als u LYNX Trading gebruikt, kunt u hier uw openstaande orders bekijken:

  • Klik op “Handel”.
  • Hierna klikt u op “Orders”.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX