Hoe kan ik een afschrift opvragen?
U kunt een afschrift van uw rekening opvragen in het administratieve gedeelte van uw effectenrekening. In dit afschrift vindt u een overzicht van alle mutaties die hebben plaatsgevonden op de effectenrekening over de door u geselecteerde periode. In dit overzicht vindt u onder andere een overzicht van uw transacties, de verandering van uw cashpositie, dividenduitkeringen, stortingen en terugboekingen. Ook is het mogelijk om afschriften te personaliseren. Instructies daarvoor vindt u hier.
Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.
In het dashboard klikt u op Performance & Statements
en vervolgens klikt u op Statements.

1. Het onderstaande scherm verschijnt (het kan zijn dat u eerst nog uw rekening, zonder F, moet selecteren):
2. Bij Period
kunt u een periode selecteren en deze vervolgens verder specificeren bij Date .3. Bij Format
kunt u instellen hoe het afschrift getoond wordt. U heeft, afhankelijk van de geselecteerde periode, de keuze uit HTML/Web, PDF en MS Excel. Als u het afschrift wilt opslaan of printen, kunt u het beste voor het pdf-format kiezen.4. Tot slot kunt u bij Language
een taal selecteren.5. Klik rechtsonderaan op Run.
Het afschrift wordt nu geopend of gedownload.

Bovenin klikt u nu op uw huidige rekeningnummer
. Vervolgens kunt u uw huidige rekeningnummer deselecteren en uw oude rekeningnummer selecteren . Klik tot slot op Continue .![]() 1 |
![]() 2 3 |