Chat with us, powered by LiveChat

Eerste stappen bij LYNX - Service

Bij LYNX zijn we allemaal bereid om tot het uiterste te gaan voor u als klant. Kijk hier na hoe u deze hulp kunt krijgen, mocht u die nodig hebben. Van ons Service Center tot rechtstreeks contact met ons opnemen, wij zijn er voor u.

LYNX Service

Service Center

Het Service Center is de plaats waar u een antwoord op veel van uw vragen kunt vinden. U kunt naar specifieke artikelen zoeken met behulp van de zoekbalk of door te klikken op artikelen met betrekking tot specifieke onderwerpen.

Deze pagina's zijn speciaal voor u gemaakt om u te helpen snel een antwoord op uw vragen te vinden. Wanneer u geen antwoord kunt vinden, kunt u hier onze contactgegevens vinden.

Service Center

Benieuwd naar het Service Center? U kunt het meteen bezoeken via deze link , de knop Service Center bovenaan deze pagina of via de knop hieronder.

1

Hulp op Afstand

Naast het Service Center, bieden wij ook aanvullende service per telefoon, mail of chat. Deze kunt u vinden op onze Contact Pagina.

Wanneer u contact met ons opneemt over een specifieke vraag met betrekking tot uw account via LYNX, kan het nuttig zijn om de tool TeamViewer te installeren. Met TeamViewer en uw voorafgaande toestemming, zijn wij in staat om uw scherm te zien en precies te begrijpen waar u het over heeft. Na de installatie van TeamViewer krijgt u uw persoonlijke ID en Password te zien, die u met ons kunt delen.

Bij de installatie van TeamViewer op het Apple/Mac-besturingssysteem moet u bepaalde toestemmingen verlenen, zodat de servicemedewerker uw scherm kan zien. Hoe u deze toestemming kunt verlenen, vindt u hier.

2

Client Zone

De meeste communicatie met betrekking tot uw rekening via LYNX, is beschikbaar in de Client Zone. Dit is het administratieve gedeelte van uw rekening via LYNX waar u documenten kunt vinden zoals o.a. uw transactieoverzichten en jaarlijkse belastingdocumentatie. U vindt de Client Zone binnen LYNX+ door te klikken op het menu in de rechterbovenhoek.

Client Zone
Bij de start van LYNX is het ook van belang om de benodigde Knowledge Assessments af te ronden. Deze toetsen zullen ook beschikbaar worden gesteld in de Client Zone.
Via onderstaande knop kunt u ook rechtstreeks inloggen in de Client Zone.

3
LYNX Service

Service Center

Het Service Center is de plaats waar u een antwoord op veel van uw vragen kunt vinden. U kunt naar specifieke artikelen zoeken met behulp van de zoekbalk of door te klikken op artikelen met betrekking tot specifieke onderwerpen.

Deze pagina's zijn speciaal voor u gemaakt om u te helpen snel een antwoord op uw vragen te vinden. Wanneer u geen antwoord kunt vinden, kunt u hier onze contactgegevens vinden.

Service Center

Benieuwd naar het Service Center? U kunt het meteen bezoeken via deze link , de knop Service Center bovenaan deze pagina of via de knop hieronder.

1

Hulp op Afstand

Naast het Service Center, bieden wij ook aanvullende service per telefoon, mail of chat. Deze kunt u vinden op onze Contact Pagina.

Wanneer u contact met ons opneemt over een specifieke vraag met betrekking tot uw account via LYNX, kan het nuttig zijn om de tool TeamViewer te installeren. Met TeamViewer en uw voorafgaande toestemming, zijn wij in staat om uw scherm te zien en precies te begrijpen waar u het over heeft. Na de installatie van TeamViewer krijgt u uw persoonlijke ID en Password te zien, die u met ons kunt delen.

Bij de installatie van TeamViewer op het Apple/Mac-besturingssysteem moet u bepaalde toestemmingen verlenen, zodat de servicemedewerker uw scherm kan zien. Hoe u deze toestemming kunt verlenen, vindt u hier.

2

Client Zone

De meeste communicatie met betrekking tot uw rekening via LYNX, is beschikbaar in de Client Zone. Dit is het administratieve gedeelte van uw rekening via LYNX waar u documenten kunt vinden zoals o.a. uw transactieoverzichten en jaarlijkse belastingdocumentatie. U vindt de Client Zone binnen LYNX+ door te klikken op het menu in de rechterbovenhoek.

Client Zone
Bij de start van LYNX is het ook van belang om de benodigde Knowledge Assessments af te ronden. Deze toetsen zullen ook beschikbaar worden gesteld in de Client Zone.
Via onderstaande knop kunt u ook rechtstreeks inloggen in de Client Zone.

3

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX