Chat with us, powered by LiveChat

Hoe kan ik een ticket aanmaken?

In het administratieve gedeelte van uw effectenrekening kunt u een ticket aanmaken. Onderstaande instructies laten zien hoe u dit doet.

1. Klik hier om in te loggen op het administratieve gedeelte van uw effectenrekening.

2. Klik rechtsbovenin uw scherm op het icoon 1, en klik vervolgens op Secure Message Center.

1

3. Eenmaal in uw Message Center, klikt u rechts op de button Compose 2 en vervolgens kiest u voor New Ticket 3.

 

2
3

4. Het volgende venster verschijnt:

In het tekstvak onder Write a brief summary of the issue 4 kunt u kort aangeven wat het probleem/verzoek is en klik vervolgens op Submit Question 5.

4
5

5. Het volgende venster verschijnt:

Hier kunt u een aantal velden invullen. Bovenaan kunt u aangeven in welke categorie uw vraag thuishoort. Dit kunt u middels de twee keuzemogelijkheden onder What is this issue about? 6 doen.

Onder Choose Account kunt u de rekening selecteren waarop de ticket betrekking heeft 7. Dit is van belang als u meerdere rekeningen heeft. Wanneer u één rekening heeft, dient u het rekeningnummer zonder de ”F” te selecteren. 

Vervolgens kunt u in het tekstvak onder Detailed Description of Problem/Request 8 uitgebreid in het Engels uitleggen wat het probleem of verzoek is. 

 

Als u alles heeft ingevuld, klikt u onderaan op Update 9. Uw ticket is nu verzonden.

6
7
8
9

Na het versturen van het bericht is het mogelijk dat u een antwoord ontvangt van onze backoffice. Het antwoord ontvangt u alleen in uw Message Center. U dient daarom uw Message Center in de gaten te houden. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op.

 

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX