Chat with us, powered by LiveChat

Moet ik een klantnummer vermelden bij mijn storting?

In de omschrijving van uw storting kunt u uw klantnummer vermelden, het is echter geen vereiste. Uw tegenrekening en naam, welke u heeft aangegeven op het inschrijfformulier, zijn reeds bekend bij ons. Op basis van deze gegevens wordt de storting gekoppeld aan uw inschrijving.

Het is dus belangrijk dat uw storting wordt verricht vanaf de tegenrekening die aangegeven is op het inschrijfformulier.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX