– Wegens gewijzigde bankrekeninginformatie in alle valuta’s, raden wij u ten sterkste aan om de huidige stortingsinstructies aan het einde van elke stortingsnotificatie nauwkeurig te bekijken. Wij communiceren geen bankrekeninginformatie vanwege het risico op phishing.
– Storten van andere valuta’s is mogelijk, maar dient naar een andere bank te geschieden. Ook hiervoor geldt dat deze instructies automatisch volgen na het aanmaken van de stortingsnotificatie.
– Verricht u op de effectenrekening hoofdzakelijk terugboekingen in een andere valuta dan de oorspronkelijke storting, houdt dan rekening met eventuele beperkingen op deze terugboekingen.
– Overboekingen van derden zijn niet toegestaan. Uw storting moet afkomstig zijn van een rekening op uw naam.
– Wanneer u een storting uitvoert vanaf een nieuw gekoppelde bankrekening, wordt u gevraagd om een bewijs aan te leveren dat deze rekening op uw naam staat. Dit verzoek wordt de werkdag na het ontvangen ontvangen van uw storting, naar u verstuurd per mail. Het bewijs dient via de LYNX+ Client Zone geüpload te worden.
– Kortgezegd dient de storting aan de volgende eisen te voldoen:
- Een stortingsnotificatie is aangemaakt in uw Account Management.
- In de omschrijving van uw bankoverboeking is uw UXXXXX nummer en uw naam vermeld. Als dit niet het geval is kunt u ons een bewijs van afschrift van de overboeking van uw bank toesturen naar info@lynx.be. Dit zodat wij de storting kunnen traceren bij Interactive Brokers om het bedrag alsnog bij te kunnen schrijven.