Chat with us, powered by LiveChat

Hoe kan ik een bankrekening koppelen aan mijn effectenrekening?

Als u geld wilt terugboeken naar uw bankrekening is het allereerst nodig dat u deze bankrekening koppelt aan uw LYNX effectenrekening. Een gekoppelde bankrekening dient te allen tijde dezelfde tenaamstelling te hebben als dat van uw LYNX effectenrekening. Het kan dus problemen opleveren als u bijvoorbeeld geld stort vanaf een zakelijke bankrekening op een privé LYNX effectenrekening.

Heeft u al een bankrekening gekoppeld, klik dan hier om te lezen hoe u geld kunt terugboeken naar uw bankrekening.

Let op! Als u een nieuwe bankrekening koppelt, dient u te allen tijde een kopie van een bankafschrift ter verificatie op te sturen naar info@lynx.be.

Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

Als u bent ingelogd ziet u aan de linkerkant van uw scherm een menu. Doorloop onderstaande stappen om een bankrekening te koppelen.

1. Klik op Transfer & Pay 1 en selecteer vervolgens Transfers Funds2

1
2

1. Klik op Make a Withdraw 1.

2. Vervolgens klikt u achter Withdraw Funds Electronically – SEPA op Use this Method 2 (mits u een terugboeking in EUR wilt doen).

1
2

Let op: Er kan gekozen worden voor twee methodes, namelijk SEPA en WIRE. Per methode kunnen de kosten die gehanteerd worden verschillen, voor een overzicht van deze kosten kunt u onze tarievenpagina raadplegen.

1. Bij Bank Information Name 1  geeft u een naam aan deze gekoppelde bankrekening. Dit kan bijvoorbeeld het bankrekeningnummer zijn.

2. Selecteer uw Bank Country 2.

3. Vul uw IBAN nummer in 3. Let op dat deze volledig correct is.

4. Klik nu op Search 4.

1
2
3
4
5. Nadat u op Search heeft geklikt, dient u uw bank op te zoeken op basis van de naam of SWIFT/BIC code 5.

6. Klik rechts onderin op Continue 6.

5
6
7. Vul uw naam in exact zoals die gegeven is naast Signature 7.

8. Vul uw gebruikersnaam in 8.

9. Vul uw wachtwoord in 9.

10. Vervolgens wordt er om uw tweestapsverificatie gevraagd 10. Meestal is dit uw LYNX Key en is er een bericht naar uw mobiele telefoon verstuurd. Identificeer u middels dit bericht. Als u geen LYNX Key heeft kan dit bijvoorbeeld ook de (tijdelijke) codekaart zijn. Vul in dat geval de betreffende kaartwaarden in.

11. Tot slot klikt u op Continue 11.Uw bankrekening is gekoppeld.

7
8
9
10
11

Let op! U dient te allen tijde een kopie van een bankafschrift op te sturen naar info@lynx.be. Wij kunnen uw bankrekening vervolgens verifiëren en toevoegen.

Uw bankrekening is nu gekoppeld. U krijgt ter afsluiting een overzicht van de opgegeven details te zien.
Nu kunt u geld terugboeken naar uw bankrekening. Lees hier welke stappen u hiervoor kunt doorlopen.


Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX