Chat with us, powered by LiveChat

Geannuleerde orders herstellen na rekeningmigratie

Tijdens de daadwerkelijke migratie van uw rekening van IBUK naar IBIE vervallen uw uitstaande orders. U kunt deze geannuleerde orders na de migratie herstellen in LYNX Basic. Let op dat dit mogelijk is tot en met 14 februari 2021. Hieronder vindt u de instructies.

Klik hier om in te loggen in LYNX Basic.

Bovenin het menu vindt u de knop Portefeuille 1.

1

Als u naar onder scrollt ziet u daar het kopje Geannuleerde orders vanwege de migratie van uw rekening 2. Hier vindt u de orders welke u kunt herstellen door op Opnieuw inleggen 3 te klikken. Daarna verschijnt er een orderticket. U kunt de order dan nog naar wens aanpassen of direct Verzenden 4.

2
3
4
  • Wanneer u een geannuleerde trail order opnieuw inlegt via “Opnieuw inleggen”, wordt de stopprijs gebruikt die u bij de initiële inleg van de order heeft ingevoerd. Dit houdt dus in dat de daadwerkelijke trailingwaarde van de order op het moment van annuleren is komen te vervallen. Mocht u een andere stopprijs willen gebruiken, pas dit dan aan in de orderticket.
  • Een aantal type orders kunnen niet via LYNX Basic opnieuw worden ingelegd, bijvoorbeeld handmatig aangemaakte OCA groepen. Deze dient u zelf via het handelsplatform TWS opnieuw in te leggen.

[/lynx_se_content][/lynx_se_section]

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX