Scherm delen voor Mac OS instellen
- Nadat u Teamviewer Quick Support voor de eerste keer opstart, wordt u gevraagd of u het programma toestemming wilt geven.
2. Selecteer Systeemvoorkeuren openen
3. Zoek in het menu naar Security & Privacy en vervolgens bij Accessability/Toegankelijkheid naar Teamviewer en Teamviewer Quick Support aan de rechterkant. Mogelijk moet u deze instellingen eerst aanpassen via het slotpictogram.


5. De Teamviewer Quick Support is nu geactiveerd voor hulp op afstand.
Met het TeamViewer QuickSupport programma voor hulp op afstand kunt u ons rechtstreeks toegang verlenen tot uw apparaat, zodat wij u gemakkelijk en snel kunnen helpen via uw desktop-interface.
In principe kunt u elke versie van TeamViewer QuickSupport gebruiken om verbinding te maken met het serviceteam. Als de software erg verouderd is, is het meestal raadzaam om bij te werken naar de nieuwste versie van TeamViewer.
De TeamViewer QuickSupport software kan te allen tijde worden verwijderd. Mocht u ondersteuning nodig hebben in uw handelsplatform of het klantenportaal, dan raadt LYNX aan om TeamViewer QuickSupport geïnstalleerd te houden.
TeamViewer QuickSupport vereenvoudigt de communicatie tussen de klant en het serviceteam. In principe volstaat ook een enkel mondelinge gesprek, maar wij ondersteunen u echter ook graag rechtstreeks op uw desktop-interface om u de best mogelijke ondersteuning te bieden.
De verbinding met uw apparaat kan pas tot stand worden gebracht nadat u het individuele wachtwoord hebt doorgegeven aan onze servicemedewerkers. Voor het einde van het telefoongesprek verbreekt de betreffende servicemedewerker de verbinding met uw toestel.